الأربعاء، 16 يناير 2013

هام وعاجل وفي منتهى الأهميه



يا جدعان خدوا بالكم وياريت تبلغوا إصحابكم ولكم الأجـــــر ..

فيه بنتين حلوين حوالي 21 سنة بيقفوا في شارع وبيوقفوا العربيات

ويطلبوا توصيلة.. أول ما بيركبوا بيببتدي الدلع والمياصة والحركـــات
وحتلاقي واحدة قربت منك أوي وباستك والتانية بتسرق المحفظة..

أنا محفظتي إتسرقت يوم الإتنين اللي فات

ويوم الأربع اللي بعده

ومره يوم الأحد

ورايح دلوقتي اشتري محفظه جديده علشان اروحلهم تانى الخميس الى جاى
فــيــاريت تخدو بالكم =

اللي عايز يعرف الشارع فين  أحب أقول له بعينك ياض منك ليه أما أفلس خالص هبئا أخدك معايا تتسرق وأنا أتباس عادي يعني

2 تعليقات:

في 19 يناير 2013 في 5:07 م , Blogger فافى يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اول مره ادخل هنا بس شكلها مش هاتبقى اخر مره :)
تحياتى :)

 
في 21 يناير 2013 في 12:45 م , Blogger hany hamed يقول...

مع إني كنت حالف إني ما أنشرش تعليقات

بس قلت ما يتفعش تيجي أول مره وما أنشرش

وبعدين هو أنا هجيبه من بره إذا كان الخروف الأعظم الشهير بالإستبن عمال يخلف في وعود من نفسي برضو

انستي وتورتي يا فافي

 

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية